Mr Broadway

Godkväll

Jag kan messa Malmö-människor och njuter av att dofta ostmacka.

Ten of Us, Vogue

Idag tog jag mig några minuter åt att läsa Metro påväg till jobbet. Dagens viktigaste nyheter: Commes des Garcons plagg från H&M kan fortfarande hittas ute i butik, yttligare en person har botats från HIV, det har hittats två nya planeter i ett helt annat solsystem. Var god och välj topicsordning själv. Förresten jag vet att min grammatik inte ligger på topp, förlåt C.Persson för det. Särskrivningar och .. blablabla. Jag vet! Till något helt annat, tävlingsbidragen blev helt okej men jag har inte fått dem själv ännu. Tack till fotografen Ida H Lindmark, mindre tack till mig själv som vägrar att fastna på bild. Eller ah jag fastnar ju på dem men hamnar alltid snett.. typ. Jag väntar fortfarande in bilder från Halloween, dem kommer när dem kommer. Eller så kommer dem inte, håll era tummar små för då får ni bilder att smaska på. Nu ramlar jag snart av stolen av trötthet better jump into my bigassbed.


Piz!/ Evelina

Kommentarer
Postat av: ida

ida lindmark h.. tack!

2008-11-15 @ 17:01:11
URL: http://idaaas.blogg.se/
Postat av: Evelina

ida: Eh! var glad att du nämns. bisous mon monkey

2008-11-15 @ 18:07:03
URL: http://modesagan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0