Untouched

Godkväll

Jag kan skaka flaskor och njuter av att äta krullhår.


Kom nyligen hem från min och Mrs Äggheads lilla dejt. Vi hamnade på sju-elvan efter några minuters velande i kylan. Jag var hungrig och min dejt var snasksugen, i guess. Jag fick ner mig en såsdränkt calzone som inte smakade mer än en saltad oblat och kvinnan mitt emot käkade choklad och .. choklad. Hur kan du tycka att det är gott med varmchoklad till brownie, det är som att dricka sockerdricka till sockerbitar? Efter orm-historien tog vi en runda på avenyn(hur man tar en runda på en raksträcka, jadu.. det kan du fundera på), ner mot Kungsportsplatsen där jag tog 50bussen hem. Här sitter jag och smuttar på min Ramlösa till doften av pepparkakshus. Ingen mer deg, tack. Snart blir det sova-dax för ryggen skriker efter madrass.




Webcameran gör comeback, här är jag och syster Panda.


Piz!/ Evelina

Kommentarer
Postat av: anna

Svar: Choklad gör mig lycklig! Jag undrar snarare varför du spruta ner din calzone-toast med massa curry/ketchup sås?

2008-11-22 @ 00:48:32
URL: http://dontyoujustloveme.blogg.se/
Postat av: Evelina

anna: den smakade ingetting, med såserna smakade den något iaf .. gross med inbakad pizza som smakar föruttnad mödomshinna dock. brr!

2008-11-22 @ 16:40:29
URL: http://modesagan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0