Omg it's friday

Jag har såååå roligt damn vilken kväll! Fanny och Jennie sitter hemma hos Ida, Eve och Anna är på tantfika weehoo. Okej jag får erkänna det gör mej lite avundsjuk, vad gör jag? Sitter här för att fördriva tiden, funderar på lite popcorn nu. En sån stor CocaCola hade ju inte suttit fel heller men icke det finns inte hemma, all läsk ska tydligen göras i vår sodastream och det smakar inte ens gott i den hahaha nää det ska vara riktiga grejer det är bäst så! :) Annars så kanske jag får med Anna på snösemester det gör mej lite glader i alla fall, men bara så ni vet jag bangar kärlekssemester hahaha nu vet ni det båda två :D

Fanny det var så kul idag när jag gick på centralen kom jag på mej själv med att kolla runt på folket hahaha måste vara för att du sa att du sett en viss goding där, i vanliga fall går jag med musik i öronen och kollar inte på nån hahaha :D


Saknar skratten, skämten, smsen på lektionerna, fyra i rad, p som i.. hahaha :D

Hoppas morgondagens kväll slår denna kvällen! :)
Ciao, Nadia

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha ja saknar d hahahah Börje: p styår för penis o f ska vi inte gå in på.... tysnad i klassrummet nadia: FRAMSTJÄRT!!!!!!!!!!!! hahahahahahahh :'D still laughing

2008-11-25 @ 20:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0