Pain


Naaajs fast jag hade velat ha stjärnor över hela :)

Ledig idag har gjort lite av det jag hade planerat i alla fall, och fick sova lite också! Nu blir det jobb i sju dagar duktigt, imon bär det av till tandläkaren på lunchen också för det vääääärker så mycket i min tand mitt huvud värker nu också det är illa! Har gjort lite te så ska ta lite kakor, krypa ner i sängen och kolla film eller så kanske nån värktablett också så man somnar i natt. Jag har börjat planera liiite hur mitt liv ska se ut framöver vi snackar nån månad/några månader framåt haha inte mer än så men nu har jag bestämt lite hur jag ska göra i alla fall, kan varken känna om det är bra eller dåligt men det måste göras! :)

Ciao, Nadia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0