Pick It Up, Drop It

Godkväll

Jag kan undvika telefonsamtal från dolda nummer och njuter av att steka körv.

Mrs Longoria-Parker

Vet ni vad jag är sugen på just nu? Hm, jag ska berätta för er innan ni börjar spekulera om snuskness. Nej inte sånt. Utan en stor fet jävla chokladkaka! Ett gigantiskt fat med en stoooor kaka på! Ett sådant där fettberg som i filmen Matilda, ni vet när den läskiga rektorn tvingar lillgrabben att käka just en stoooor kaka framför resten av skolbarnen, ja en sådant fettberg är jag sugen på just nu. Jag vill bara äta tills det rinner brunsörja ur tårkanalen på mig. Men jag har aldrig lyckats få himlakakan sådär kletig i mitten, just the way i like it. Kan inte någon ringa in Kenza, be henne att baka Drama Mama lite. Jag har hört (läs:läst) att hon är bra på det.

Haha det låter så fel men det får publiceras sen kan ni ju ta och tolka det som ni själva vill..
like always dear readers.

 
Chocolate Raaaiiiiiiin (8)


Piz!/ Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0