Pokerface

Godkväll
All möda ger vinst, prat bara förlust.- Ta lärdom MrTuescarina

Jag kan låta som Vin Diesel och njuter av att utpressa andras pojkvänner.

Maxfactor

Inte mycket mer action idag, suck åt måndagar som känns som söndagar. Jag har varit på deeptalk-pråmenix med apan och ätit tre svenska husmanskosträtter med mina ringfingrar medan tummarna zappat genom dagens tråkiga tvschema. Sedan har jag ägnat cirkus två timmar åt biffen Vin Diesel i filmen Babylon D.C. Filmen lämnade lite historiefrågor efter sig så timmarna efter den spenderades med att lista ut dessa. I Bibeln och på Wikipedia.org fann jag mina svar. Thnx, G! Nu ska jag kolla mer film därefter blunda, imorgon blir det kanske en tripp till den mer centrala delen av vårat älskade Göteborg.





Piz!/ Evelina

Kommentarer
Postat av: ida

ibland är det gött med deeptalk jöh. behövs ibland. tack för gungturen!

2008-11-19 @ 02:17:59
URL: http://idaaas.blogg.se/
Postat av: Evelina

ida: aah inte för mkt snurr ba, men vi nådde upp t göngan iaf!

2008-11-19 @ 22:54:19
URL: http://modesagan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0