Rin On The Rox

Godkväll

Jag kan skära mjukost och njuter av att få citronsaft i ögonen.

Nicole Richie. Chanses fading now, patience running out.

Mums, magen är helt gosig nu när den fyllts med varmchocklad. Bohemlooksen är framflyttade till imorgon, delvis för att jag inte haft någon camera tillhands, delvis för att jag inte haft något ork. Så det ligger överst på morgondagen lista. Jag fick mig ingen promenad heller, måste börja motionera. Det är bra för båda kropp och själ. Ägget kollade lite på priser inför Nyköping-Stockholm-N.E.R.D-Hem, ni vet. Vi ska nog klara det, vi måste. Damn jag måste se honom, det är verkligen min dröm. Denna fagra, otroligt smarta, sexiga, begåvade människa. Ja, Chad & Shae är la på scen dem också men Skateboard P will be in the center of my attention. Always, muaaah (K)! Nu puttas jag iväg från datorn och skuttar härmed till sängs.


Barbenta N.Richie


En mindre barbent Evelina. Yannis booty n my shiny ass! [081108]


Piz!/ Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0