State Of Emergency

Godkväll

Jag kan äta kakdeg och njuter av att rosta bröd.


Som sagt telifånen är inte påladdad ännu, det blir nog av först det klirrar i plånkan. Idag har jag jobbat stjärten av mig, typ. Internet har börjat fungera i telefonstugan igen så nu blir det lättare att ringa upp våra pontionella kunder. När jag var hemma på plats igen väntade pepparkaksdeg och soppa. Jag har redan ont i magen, jag som inte ens åt mycket deg. Föräldrarna brukar ju alltid varna innan man hugger tag i degen, men inte denna gång. Typiskt. Nu ska jag gnaga vidare på mina annanasstänger i hopp om att magvärken försvinner därefter snarka tills grymten inte orkar mer.


Piz!/ Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0