Through With It

Godkväll

Jag kan ha väldigt ont i nacken och njuter av att läsa skitsnack om mig själv.


Elsa Hosk

Rough rough rough!
Gårdagens middag var übernajs och sällskapet bättre än så. Mammas laxfilé knockar den jag smaska på igår men nöjd var jag ändå, fick ju smaka på Fortes kalkonstora kycklingsbit. Mätt och belåten åkte jag hemåt iklädd min tjockisjacka, tack för att du finns. Tack för att du värmer mig i kylan, omfamnar mig, låter mig ha på mig precis vad jag vill, tack för att du ser snygg ut tillsammans med mig och fortsätter att göra det som du nu gjort för mig under två års tid. Idag däremot, var jag bokad av Hero.. är fortfarande bokad av henne. Vad hände med köttbullsmackan liksom? Du får lov att ringa eller smsa, så att jag vet att du lever din bergsklättrare! Annars har jag spenderat dagen med att umgås med min lilla sjukling, hoppas du blir frisker snart. Sen har mamma och 91.an lyckats bli smittade dem med, inte svårt när man lever under samma tak. Snart är det la min tur igen! Yäääy! Gimmie sickness! Nu lite te till ljudet av snyt/snyff-ningar därefter väntar mer televisionstittande.


Piz!/Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0