Kings Of The Vestibule

Godkväll

Jag kan äta vänners lipsyl och njuter av att knäcka valnötter med mina tänder.


Dazed & Confused, dec 08.

Nu har jag inte mindre ont i halsen. Nu mår jag bättre än bra! För nu är det exakt en timme sedan jag kom hem ifrån Maroukis hushåll. Där jag satt och väntade på Ana en låång stund medan hon duschade. Till sällskap under denna stund hade jag hennes småsyskon och ett av mina småsykon på plats. När skönheten var klar med uppfräschningen, epilerade vi min blonda raggar-sträng. Det gjorde ont. Jag sa aj. Därefter tog vi igen lite och jag åkte från Topas återigen. Kvällens underhållning står filmen, mandarinerna och nötterna för.


Piz!/ Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0