Watch out




Yes sju hela arbetsdagar avklarade och imon är jag fri som en fågel nästan, har en del saker att fixa sånt jag inte hunnit med annars. Idag blev det en ny utmaning och det gick riktigt bra, hade svårt att bestämma mej om jag tyckte det var bra eller ej men man säger ju att det blir vad man gör det till och jag tror det kan bli bra faktiskt. Nya människor och nya utmanningar här kommer jag! :D Eller nästan i alla fall första drömmen blev ju inte av så detta är en back up plan haha men jag har inte gett upp hoppet, en dag! :)

Ciao, Nadia

Kommentarer
Postat av: anna

vadå vad ska du göra å vad blev inte av :o

2008-11-17 @ 22:57:31
URL: http://dontyoujustloveme.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nytt jobb och sagt upp mej från ett gammalt, snöplanerna verkar ju inte bli av! (A)

2008-11-18 @ 19:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0