I Look As Bad As I Feel,broes

Godmorgon

Jag kan hosta blodklumpar och njuter av att äta mintbullar.

Så här glad är INTE jag.

Det blev inget jobb igår för min del. Jag spenderade istället kvällen med att gå på stadspromenad och fika. Hemma väntade mig en fet överrasking, feber. FUCKING FEBER. Mhm! Jag har precis varit och dumpat ett par nycklar på kontoret, nu ska jag dricka överdoserat håningsste och decka. Kanske be några böner om att bli frisk. Dagens experiment: klarar jag att gå från svettis till friskis på åtta timmar? Nadia fyller ju år idag och detta ska vi firas med dunderobrak. Just det, jobbet på Malta.. det är mitt om jag vill ha det. (Coolt va?)

En sjuklings symptomlexikon:
öron,näsa,hals=fucked up
du läser Lil Wayne när skylten helt klart bokstaverar Hjuvik-Lilla Varholmen
det snurrar när du ligger,står & går
ena stunden hyperventilerar du, andra stunden känns det som du står näck på Nordpolen
du känner hur syrorna i magen klättrar upp mot strupen
din mage skriker efter mat medan munnen säger stopp
dina ögonlock känns heta och tunga
du skriver onödiga saker i din blogg


Sliema, Malta

Grattis Fortes, 19år!

Piz!/ Evelina

Kommentarer
Postat av: ida

åååh malta, ass babe du borde ta det fast ändå inte vill ha dig här hos mig mig mig! utan dig i ett halvår nej det går inte :( blä. Sen student bilden, jag älskar den!!!!!! :D

2008-11-03 @ 13:33:46
URL: http://idaaas.blogg.se/
Postat av: Evelina

ida: mhm i know, men vi får se snart hur det blir med det!studenten bilden- pineapple där mhm!

2008-11-03 @ 13:46:53
URL: http://modesagan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0