The Business

Godnatt

Jag kan teckna cirklar och njuter av att tända fake-ljus.
HavhHavh
Charlotta Havh

Förlåt om jag gjorde dig nervös nu Maro, jag ska se till att komma i tid till dig på lördag innan vi dansar av oss veckan på Boulevard. Fortes kanske kommer hit och väntar in kvällen med mig, så om hon blir i tid då gäller det samma för mig. Har bestämt att jag ska återanvända pajlettklänningen från Zara, sådär lagom glittrigt när ens vännina fyller jämnt. Sen vill jag också passa på att skriva till Ikram att jag har kommit på varför du har den andedräkt du har, det är illaluktande svavelgaser i munnen. Listerine svider men det hjälper. Så om du känner för att straffa någon också, tvinga personen att gruggla Listerine i fem minuter nonstop.

"En ryss är alltid en ryss, även om du steker honom i smör.”

Katy Perry
Förresten gjorde Katy Perry jättebra ifrån sig som EMA-värd, she totally rocks!


Piz!/ Evelina

Kommentarer
Postat av: Ikram

eve din häxa ta boooort !

skämmer ut mig hahahhah =)

Jag ha goaste andedräkten så tyst !

Älskar dig

2008-11-08 @ 18:20:12
Postat av: Alina

Hoppas du får en trevlig kväll! :)

2008-11-08 @ 18:26:17
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Evelina

ikram: haha häxa me god andedränkt kan du vara själv!

2008-11-09 @ 22:39:27
URL: http://modesagan.blogg.se/
Postat av: Evelina

alina: jag hoppas detsamma :)

2008-11-09 @ 22:40:03
URL: http://modesagan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0