Jag kan faktiskt om jag vill!

Haha nämen se vad jag kan:


Det var en order av päronen att eftersom jag var ledig (ledig i deras hjärnor betyder typ inte har något liv eller något bättre för sej hahaha) så skulle jag ordna mat åt familjen och jag gick liiiite in för det. Kyckling är bland det bästa jag vet så jag värmde dom i ugnen och gjorde fetaost-sallad enkelt och gott! Så medans maten värmdes höll jag på att dammsuga hela huset, DUKTIG FLICKA! Okej det är också en order en gång i veckan, men eftersom jag var ensam hemma gick det lite fortare hahaha då behöver man inte gå in för det lika mycket ;D

Nu ska jag kolla en bit på min nya film och torka håret!
Ciao, Nadia

Kommentarer
Postat av: fanny

Mmm vad gott de såg ut, å vad hungrig jag blev nu :D duktig du e nadia ;)

2008-11-06 @ 22:39:44
URL: http://fannyrolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0