Did you get my message

Idag har jag väl lite duktig i alla fall det började med att tre jobb blev två, kändes nervöst på vägen dit men nu känns det ganska bra trots att reaktionerna var sisådär menmen that's life! Jag gick förbi mitt ena jobb och satt och prata lite en stund trots att jag var ledig det är inte illa alltså haha :) Sen bar det av mot staden och jag fixade nytt kort på banken medans jag väntade på Ida vi sa båda att det var ett tag sen nu, så det blev lunch på donkan och massa prat om vad som hade hänt i våra liv sådär lite mysigt så. Sen fick vi sällskap av Frida och Eve en stund innan jag och Eve kilade iväg för att leta efter ett par skor jag sett, ska ju vänta till lönen kommer såklart men kan ju alltid göra mej redo! :D

En annan sak: när jag satt och väntade på mitt tåg inne på centralen vid en bänk så hann jag snabbt lägga märke till en man på bänken bredvid, en tant på bänken mitt emot mej och en annan man snett mitt emot låg med huvudet på sin väska inga konstigheter. Sen gick allt väldigt fort mannen bredvid mej sprang fram och ryckte väskan från han som låg ner och sprang, mannen som halvsov var lite sen med att märka det men sprang efter och där sitter jag och alla andra kvar med gapande munnar. Jag har sett en livs levande tjuv och jag fattade det knappt förren det var försent men jag hoppas att mannen fick tillbaka sin väska. Stackare!




Ciao, Nadia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0