En liten utgång ändå :)

Ja som Eve berättat så blev det utgång och nej mina kära vänner det är inte bara det livet handlar om men det är riktigt kul, några vänner har nämnt det för mej några gånger när jag sagt att jag vill ut. Men det var faktiskt Eve som hade sista ordet igår även om hon fick tjata en del innan hon fick med mej från stället haha ja som hon nämnde innan jag hade partyhumöret kvar och bangade inte! Påväg in mot storstaden funderade jag över våra val PC eller Chez Amis, jag valde Chez Amis och motiveringen till Eve var något om att vi knappt är där längre, större utrymme=mer folk, större chans att få bord osv och hon tyckte det lät bra. :) Väl där var musiken den vanliga, drycken var en aning dyrare, entren var sänkt och jag såg en massa nybörjare hahaha kan inte förklara helt hur men man kan se på vissa att dom är nya i vimlet på hur dom beter sig men jag säger inget ont om dom jag har också varit där! :D Jag stötte förresten på Adam stockholmaren som lämnat baksidan för fina Göteborg hahaha det var kul, han berätta förfullt om sina snöplaner damn! Stötte även på Lina, en gullig vän till en före detta klasskamrat som också hade snöplaner och åker iväg närmare bestämt idag, dubbeldamn! Ni får ha det asbra och jag får sitta kvar här och vara avundsjuk haha :) Vad hände annars då? Ett par for in på DAMtoaletten och hade svårt för att låsa resten av skaran därinne stod helt chockade och hörde svagt ett "brabra" från pojken min blåsa tvingade mej att ta toan bredvid och jag hörde en lätt spya och såg hur det skvätte in på mitt golv aha det förklarade väl varför dom hade så bråttom antar jag hahaha :D, ett giftemål blev en skillsmässa på fem minuter, nån pojk tyckte vi borde snacka med honom för han hade backslick eeh okej?, vi upptäckte ett dansgolv som Eve inte ville testa osv. Det var trevligt även om kvällen inte blev allt för lång, men det kanske var tur så jag kom upp i tid till jobbet idag inte för att jag brukar tänka på det alltför mycket annars! :) Tacktack Evelito :)


Från igår, kolla in längden på mitt hår jag har inte hört om det från så många! :)

Ciao, Nadia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0