What a day

Vilken dag den var förföljd av badlucks alltså i plural ja det är faan illa haha! Först ut ingen soltid för det var upptaget jag som ville bli snyggt brun så jag kunde charma allt och alla damn, haha sen ingen hårtoning för ingen kunde hjälpa mej i affären hade jag vart en gammal tant hade dom säkert kommit springade nu kollade dom på mej som att jag besvärade dom, ingen har väl berättat för dom vad deras jobb går ut på haha :) Väsksäljandet gick väl bättre och jag svara i telen och grejer duktigduktig! Sen diskuterade jag med en praktikankt om att hade min plattång gått sönder hade jag lipat även om jag sa det med ett skratt men en sak hade jag aldrig funderat över. Min mobil är kass efter MINDRE än ett halvår så jag släppa dit mammi som support och skulle klaga, dom svarar lugnt och säger att dom ska ta in mobilen i TVÅ VECKOR?! OMG va hörde jag rätt, vad ska jag lyssna på under busstrippen, kommer inte kunna smsa nån, hur ska jag klara av i alla fall en resa utan mobil och viktigast av allt hur faan ska jag få tag på alla och tvärtom? Oh no på riktigt jag ville gråta och mammi skratta åt mej i varje mening insåg jag det mer och mer t.ex. kan du ringa och väcka mej imon nä just det jag har ingen mobil hahaha :d Väl hemma tog mammi fram fyra mobiler den ena värre än den andra och kollade med puppy eyes nadia två veckor haha en hade tom antenn hahaha undra när jag såg det senast? :) Valde en blå och hoppas att den funkar om ni inte får tag på mej vet ni varför! ;D


Vill ha!

Hoppas det går bättre imon! :)
Ciao, Nadia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0