Ibland är det roligt att komma till jobbet!



Det blev en stressad morgon och jag var bara för trött alltså! Men jag fick en ljus punkt på min morgon när jag äntligen kom fram till jobbet och får PRESENTER åhh det var verkligen inte väntat tacktacktack Lena du är så gullig! :D Första julmusten och en chokladask, MUMS precis vad som behövs en sådan här dag åh bara så gulligt. :) :) :) Vet inte om det var därför men dagen har gått förvånadsvärt fort, sånt gillar vi och nu är jag ledig ett par dagar weehoo !

Imon tror jag det blir en tripp till staden och träffa Eve om hon orkar, hoppas det ! :)
Ciao, Nadia


Kommentarer
Postat av: Robin

Ojoj vad fick du ?



Hmm tror det runda är gröt på påse och andra är hmm recept bok !

2008-11-04 @ 11:50:48
URL: http://robincarlsson.se
Postat av: Nadia

Haha nää inte riktigt men det var ätbart i alla fall julmust och choklad! :D

2008-11-05 @ 10:30:27
URL: http://modesagan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0