Working nine to five


Vi gottar oss på jobbet med kakor och varm choklad MUMS! :)

Det är inte alltid så jobbigt att vara på jobbet vi brukar ha det ganska så skönt ändå, men idag kom en leverans med 26 kartonger och jag bar väl in hälften i regnet usch! Men vi var så duktiga jag och Lena att vi fick bort lite kartonger i alla fall och det blir samma i morgon, vi måste ju få bort en massa så man kan komma förbi. Efter jobbet blev det en liten sväng till stan, var väl där en timma men med sällskap kanske 40 min? Haha ingen vet men det var inte länge min halvfinska väninna är inte bäst i världen på att passa tider fast det visste jag redan och min andra kompis ägget visste jag inte ens skulle vara med förren jag väl var där :) en annan sak som jag kom på nu: hur och vem kom på ägget egentligen? Förlåt Anna du är jättesöt men det bara stog mej haha :)

Nu ska jag skicka bilder på beställning från helgens festligheter, Eve börjar bli otålig :)
Ciao, Nadia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0