And I'll See You Tonight, Though We've Never Met

Goddag

Jag kan blanda pineapplejuice och njuter av att slå tårna i dörrkarmar.
Elsa Hosk
Ms Hosk, min mamma undrar hur bekvämt det där plagget egentligen är?

Åh idag träffade jag dem mysklädda skönheter Ilona och Ikram för en liten pratstund vid torget. Senare kom den skönsjungande Rosie och gjorde oss sällskap. Det var trevligt att prata om vad som hänt och vad som komma skall. Skratt blev det också, speciellt när vi debatterade om mustaschen och dess (skönhets?!)syfte. Efter jag fryst stjärten av mig skyndade jag mig hem och tinade upp den med cheese n noodlesoup with a pineapplejuice on the side(8)*REMÄÄX*. Jag har minsann hunnit med nytta också, jag städade lite här hemma och vek kilovis med tvätt. Nu ska jag hitta på något roligare att syssla med, för att kolla visningar från Paris Fashionweek och läsa modebloggar är tydligen inte tillräckligt intelektuellt. (säger Omeletten som precis lärt sig ett tufft ord)

- Att dyka upp i någons tankar omedvetet så som i en dröm är en komplimang i dess renaste form. (dem orden hittade jag i hjärnkontoret precis, jag kan spela poet. Beat that huh!)


Piz!/ Evelina

Kommentarer
Postat av: anna

ha ha

2008-10-02 @ 22:54:43
URL: http://dontyoujustloveme.blogg.se/
Postat av: Evelina

Anna: ms smartass

2008-10-03 @ 00:28:17
URL: http://modesagan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0