Back in the days

Kolla vad jag hittade när jag rensade lite naaaw vilken liten flicka va?! :)


Jag fick knäppa en bild för att scannern inte är inkopplad så datumet stämmer inte!

Tänk när man var en sån liten Baby-girl då hade man inte mycket bekymmer som,
jobb och planering över ens liv, nä allt bara flöt på och man lekte bara i sin egna lilla
värld. Nu är jag stor och har kommit på vissa planer men har bara lite svårt att få det
som jag vill att det ska bli men en dag faller väl allt på plats. Hahaha okej nu ska jag
inte vara för seriös det är inte likt mej, men tankarna har vart här idag om framtiden.
Men jag gör som förrut tar en dag i taget på mitt egna lilla sätt, bäst så hihi! ;D

Ciao, Nadia

Kommentarer
Postat av: fanny

naww vad gullig du va :D

2008-10-16 @ 16:15:22
URL: http://fannyrolin.blogg.se/
Postat av: Nadia

Haha tack så mycket :)

2008-10-17 @ 14:58:25
URL: http://modesagan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0