Bag in da box


Såhär söt var jag när Mammis gäster dök upp i fredags, men mitt hår var ju förstört ;P

Jahapp jag hade någon slags planering idag över saker som skulle göra och jag har inte gjort en enda av dom, fy! Var sådär jobbigt seg idag faktiskt men jag har en liten bortförklaring: blev väckt ur min skönhetssömn kl. åtta (alltså alldeles för tidigt) av mitt jobb som undrade om jag ville komma in och jobba, eftersom jag halvt sov så kunde jag inte tänka och svarade ja! Fem minuter senare vaknar jag till på riktigt och inser mitt lilla misstag hahaha smart där Nadia men alldeles försent, det var ju idag jag skulle fixa alla dom där småsakerna jag inte hinner fixa resten av veckan. Tror ni att jag pallade att göra det halv nio på morgonen eller? Nepp så jag slappa till rejält innan det var dax att åka. En riktigt kass bortförklaring kanske men där var den, inte bra alltså! :)

Men hörni: Det löser sej, det gör det alltid, det kommer fixa sej tillslut! Känns det igen? Yes Timbuktu weehoo :)

B som i Bag, B som i Box, B som i BAG IN DA BOX!
Ciao, Nadia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0