Barry Bonds

Godkväll

Jag kan bubbla jacuzzi med grandmas och njuter av att basta med bikini.
Una rockstar?  Una rockstar?  Una rockstar?
jacka-stulen, linne-Monki,j eans+diadem-H&M,skor-Amandas Converese

Så sant Fortes, tack för stadspromenaden och 22kr-cappuchinon som satt gött. Efter våra vägar separerats åkte jag till simhallen, säger inte vilken (kanske får oväntat besök, nästa gång jag är där då haha). Man vill inte springa på fel människor i bikini, inte jag iallafall. Där simmade jag i min ensamhet tillsammans med 50 st okända varelser. Varelser vars kondition sög lika mycket som min egen. Sen fick jag återuppväcka mina kareliska rötter och bada bastu medan en massa gnällkärringar stirrade sönder mig. Jag vill inte vara näck i bastun, jag föddes inte naken så det är inte naturligt för mig! Jag föddes med röd päls på kroppa,ja !*skogs accent* Jag är helt mör, mina muskler har inte till vana att arbeta så där märker jag nu några timmar senare. Men snart blir det vila, serrö!


Piz!/ Evelina

Kommentarer
Postat av: annmari

ahha duuude ja ska börja simma!! hahha ska nog dra me elin fuckhead om ngn dag DÖNDÖNDÖNDÖn oväntad besöK!

2008-10-02 @ 00:18:01
Postat av: Evelina

AnnMari: Dude, DÖNDÖNDÖNDÖN du vet inte vart hajarna simmar ännu! Haa Haa

2008-10-03 @ 00:32:11
URL: http://modesagan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0