Chucky Chucks

Godkväll

Jag kan rysa åt köttätande växter och njuter av att dricka currysås.
julian, santogold, MMM pharell

Jag och min bloggpartner vet ni var på stadspromenad idag, men vad ni inte vet är att jag plockade med mig stuff hem från Myrorna. Vadå? Imorgon sker invigningen. Ses då! Tills dess ska ni ha laddat ner och sett på filmen The Ruins. Jag har fortfarande rysningar i kroppa och jag såg den för någon timme sedan.

en glad asiatliknande svenne
Stackars världen om jag hade haft tre kloner, ni klarar knappt av en.
mössa,jacka,linne-H&M. väska-Glitter.tidning-kapad från Weekday.

Timeless fashion?
Par nr två, absolut inte det sista paret om jag för bestämma över plånkan.
skor-Converse,i present.

Piz!/ Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0