Dead And Gone

Goddag

Jag kan riva itu viktiga papper och njuter av att skriva brev till främlingar.

En skogsälva och en förortsråtta.. eller hur var det nu?

Lördagen var superb! Det var faktiskt både en intressant och kul kväll. Att det var kallt kanske borde tilläggas, make that väldigt kallt. Brrrr! Mer detaljer får Fortes gå in på, hon kommer att skriva om ALLT. Jag kan istället ta denna bloggstund till att beskriva min söndag.. eller typ. Dagen bara var liksom, tiden bara gick utan att något vettigt gjordes. Jag trodde att jag skulle jobba men när jag väl var på plats så stämde självklart inte detta. Buhu för mig, men glädjebudskap åt Ida. Tog mig nämligen några minuter åt att babbla fram vår utekväll som hon bangat utanför hennes MC istället. Vågmästareplatsen - Hjalmarbrantningsplatsen, varför ta vagnen när våra jobb egentligen ligger 4 minuters gångsavstånd ifrån varann? Storsstads-lathet säger jag, vad säger du? Inte bara det att jag åkte till Hisingen helt i onödan, jag hade planer på att gå på symässa en stund och därefter kila förbi minneskonserten. Alltså om jag inte hade jobbat dårå, men det sket sig eftersom jag var allmänt osöt, trött och utan roligt sällskap. Ibland kan jag vara rolig att umgås med, don't get me wrong men att gå på konserter i ensamhet är inte det roligaste jag vet. Det tror jag inte iallafall? Aja nu ska jag fortsätta umgås med datorn en stund medan Romeo sexar systers nya halsduk sedan bege mig till telefonstugan.

Gillar vi när söta människor gör mindre söta saker som att slicka främmande människor i nyllet?
Gillar vi att bli falskt anklagade?
Gillar vi T.Is senaste platta?

- Kan jag få din msn?
- Jag vet inte hur man använder internet,tyvärr.
- Aha, hmm.. ditt nummer då?
- Tyvärr, jag äger ingen mobiltelefon.
- Aha men okej, hör av dig!
- Ehm, hur .. ehm ska jag skriva brev då eller?
- Haha Jaa, låter bra!
 *ett stort medlidande smile & två vinkar byebye*


Piz!/ Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0