Delivery Man

Goddag

Jag kan citera Tyga och njuter av att sova siesta.
BISOUS
Östersjön hälsar BISOUS

Bokad like uuuuhn! Jag måste skaffa ett solkort, jag känner inte igen min bleka spegelbild. Bekanta försöker intala mig att det är så jag ser ut och jag tror inte en sekund på er. Jag är söt som solbränd, å andra sidan vem känner sig inte fräschare när man kommit i kontakt med lite uv-strålning? Mhmm! Så det ska förhoppningsvis inskaffas imorgon. Idag har jag varit på hemligt uppdrag och jiddrat med vänninor. Har jag glömt nämna min nya halsduksgrejj, en sån som inte har ett slut ni vet? Ja, iallfall den är svart och gos-luddrig. Nu ska jag bara hitta en jacka att ha till också sen är jag redo att ta mig an nordanvinden. Komsi, komsi!

Påtal om strålning, visste ni att Östersjön är det mest radioaktiva havet i världen?


Piz!/ Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0