Fuckin' Posers

Godmorgon

Jag kan vänta hem småglin och njuter av att gnaga på nygräddade minibaguetter.
Spongebob BapestasBape G-Shock
Detta kit i harmoni med ett vitt baslinne och ett par slitna jeans. från Bape, Bape+G-shock.

Jag vill ha min egna dator NU, jag orkar inte förflytta mig från data till data för att det inte passar andra när jag vill blogga. Den är på lagning för er kottar som har missat det och en annan sak som kanske glömt nämnas är att pappa fixade tillbaks allt innehåll på min hårddisk. När man skickar in datorer på lagning resnar dem oftast bort hela skiten, men jag fick behålla min skit.Yay! Det var egentligen menat att yttligare en uppdatering skulle ske sent igår kväll när jag kommit hem från Idas fästning men som sagt jag hade ingenstans att sitta. Jag ville skriva och ge smicker till Nabila. Nabila hade sin egen spalt i Metro igår där hon skrev om hiphop och kvinnnodiskriminering. Jag tycker själv att det är jobbigt att försvara dagens hiphop (speciellt som flicka) men hon gjorde ett ganska bra försök. Hon skrev typ det är inte bara där vi dissas och menar då på att alla utomstående (ni som lyssnar på klassiskt) bara vill ha en syndabock och skyller därför allt på dem stackars männen i baggyjeans. Hon skriver att dem som tycker illa om denna kultur är dem som tror att den föddes i samband med 50cents första singel. Tragiskt y'all! Det är sant att fabriken spottar ut mycket onödigt som nämnt, men det goda som kommer ut ge det en chans. Hiphopen har återuppstått, tro inget annat. More power to her, Nabila. Nu ska jag fortsätta med att vänta in minstingen, sedan springer jag & simmar. Förresten Anna, håll din buske för dig själv.

[Jag & Ana @ bänken]
- Men vadå va, haru vart kär? :o Eh, i vem?!
- Haha, du vet?
- Öh, nej? i VEM?
- Men du vet när vi var små..
- Vem?
- Vasile
- Oh, Rumänen?
- Ja, varje gång jag fick en krona sprang jag till Minis
- Jaa, han jobbade la där, just det!
- Hahaha mm


Piz!/ Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0