I Got 2 Get It

Godmorgon

Jag kan taffsa på 90-talisters meloner och njuter av att bjuda på cappuchino.

Elsa Hosk

Hjälp! Sitter här och väntar på att bossen ska ringa så att jag vet när jag ska komma till kontoret. Bra att jag inte hunnit få mitt schema ännu och lovat att jobba idag. Jäjä, det löseeer sig (8). Jag vill tacka Fanny (och Nisse) som gav mig några timmar @ Chez Amis. Mucho nice,gyal! Sen var det ju en fika också, den var la okej. Idag ville Fortes dra med oss ut i jakten på Sveriges hetaste sk8boy. Det ska bli både kul och intressant.

Är bortappade plånböcker dagens bästa eller värsta ursäkt?
Undra om det är sant att piloter får gratis Bentley klockor?
Varför kan inte alla pojkar ha fräscha sneakers och hade inte livet varit mycket lättare då?
Vem säger nej till någon som planerar på att klä ut(av) sig till strippa på Halloween?
så många frågor, så lite svar..

Piz!/ Evelina

Kommentarer
Postat av: Nadia

Jag sa i plural sk8boys, men sen kanske man ska välja en så du kanske hade rätt ändå ;D glöm inte snowboardboysen också :D

2008-10-25 @ 13:15:21
URL: http://modesagan.blogg.se/
Postat av: Evelina

Nadia: just det bror . plural. nej mångfald åt alla!

2008-10-25 @ 16:08:19
URL: http://modesagan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0