Illmatic

Goddag

Jag kan piffa upp människors frisyrer med söta flätor och njuter av att lukta klorin.
Nasir Jones
Nasty N.

Så fel, B2K försöker göra comeback utan Omarion.Haha pinsamt värre*suck*
Nå, undra vad som hänt sen sist. Inte mycket faktiskt, det har varit en lugn kväll-natt-dag. Ikväll blir det en tripp till stan, det ska bli kul att få glamma upp sig extra inför aftonen. Även om det kanske bli fika, måste man alltid vara på sin vakt höhö.
Oj, väldans vad jag låter hungrig, har inte ätit på en vecka ju. Lammkött en gång i veckan eller två får duga om man inte har det serverat dagligen, menat med om man måste ut på jakt för att få sitt byte. Jaja, enough said. Nu ska jag fortsätta kolla gamla filmer och störas av signalen som börjar gå på mina nerver. Tre utjötade tracks av tre möjliga som tävlar i hoppet om att få vara min ringsignal. Om du råkar ha en usb-sladd för Samsungtelefoner, kontaka mig snarast my saver.


Naja Conrad-hansenNaja Conrad-hansenNaja Conrad-hansen
Naja Conrad-Hansen


Piz!/ Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0