It Was Written

Godkväll

Jag kan tydligen baka marDrömmar och njuter av att spraya parfym i munnen.
V.BeckhamV.Beckham
Dem flesta har väl sett bilderna på den senaste klack-trenden, men ändå. Aj!

Idag har vi här hemma chillat till max, jag & Amanda har legat i pj's hela dagen och bara glott. Lite bakning hann vi med också, fastän jag var den enda som stoppade degen i ugnen. Att äta muffinsdeg var för mig något helt nytt, men inte för min syster inte. Nu ska det fortsättas att glo, kanske film någon istället för Eva&Adam-serien. Eva&Adam, vi har inte kunnat slita blicken från dem turturduvorna idag! Om någon dator blir tillgänglig så skall det nog hinnas med ett roligare inlägg redan ikväll. Annars, upp tidigt till Odontologen imorgon,gaah!


Piz!/Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0