Je M'appelle Moustache

Godkväll

Jag kan spränga ballonger och njuter av krama nallebjörnar.
Jourdan Dunn
You owe it to yourself. Set the world on fire

Kalaset hos Frida igår var mucho najs. Ett kök fullt av esteter och ett upptaget vardagsrum med apor. Pajer och gottigheter i överflöd samt gott sällskap, vad kan gå fel? Inget. Min outfit hade ett fel, det störde mig hela kvällen. Jag hade leggins, gömde mina ben. Fy för kyla! Annars var lördagen felfri. Eller vad säger du, Fortes? Idag har jag vandrat runt i affärer på stan med tvillingen, besökt mitt nya jobb och kollat på när A slickat sig själv i armhålan. Se upp småpojkar, nu när ni vet vart den tungan varit. Imorgon blir det möten och jobb. Om ni har tur får ni kanske se bilder från helgen, snart.

- Grabbar som strippar på barer & framfusiga fransmän i Nordstan, vad tycker vi om dem egentligen?

Piz!/ Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0