Live Your Life

Remember my big question? Lugg eller inte lugg, jag tror att jag har
bestämt mej nu för ingen lugg. Har börjat kännas bra utan lugg och
att slippa ge den all uppmärksamhet som den kräver haha, kanske
ångrar mej igen men exakt just nu och idag känns det bäst utan.
Här kommer lite pics på luggen för att minnas (jag vet att dom inte är
gamla ;D) även när jag ser bilderna känns det bäst utan. But who
knows imorgon är en ny dag och kanske nya tankar hahaha ! ENJOY :D



Det här var allt jag fått ut från idag, har kämpat till och från med
ett inlägg sen jag kom hem vid fem men datorn var inte min vän
idag, tillslut fick jag som jag ville hoppas det går lättare imon!

Ciao, Nadia

Kommentarer
Postat av: ida

men neej lugg ju :(

2008-10-22 @ 01:25:07
URL: http://idaaas.blogg.se/
Postat av: Nadia

Hahaha jag kanske ändrar mej sa jag ju :) måste boka tid typ nu i alla fall!

2008-10-22 @ 14:53:12
URL: http://modesagan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0