Mr Wildy

Goddag

Jag kan baka Mormors drömmar och njuter att ramla ut i regnet.
http://carolinelundh.blogg.se
Coco street

Lördagen var lyckad! Efter Nadia rymt hemmåt begav sig dem roliga människorna till Boulevard. Där dansade vi, gick på toan med främmande flickor, blev tillsagda av vakten ett antal gånger eftersom vi alltid ska stå och dansa på dem mest olägliga ställena.Vi lurade lajvs, villket var skitskojj. Vi satt och tracka människor med udda sms i kylan på deras nya terass. Vi samtala med deras gardobiärer, vi träffade den bortglömde brodern från The Jonas Brothers som var fulare än den äldste, vilket uppmana till bortadoptering vid tidig ålder. Han hade håret, skjortan, charmen but god didn't bless him with the looks. Hans sidekick var inte någon fröjd för ögat heller, vanligtvis brukar man skaffa sig snyggare accessoarer för att skina upp men men, poorguy. Mhm, det är därför jag alltid ser till att vara omringad av snygga människor 24/7. Yes bitch, I'm evil-ina. Kvällen slutade med att jag snubblade ut i regnet från Blvd och skrapa upp mitt knä. Kanske var det ett straff, kanske var det ett tecken eller en välsignelse. Jag tror på det sist nämde, jag har bara inte lyckats klura ut vad som är så positivt med att ha blåslagna knän ännu. What, kvällen låter inte alls lyckad? Haha, det var den ju faktiskt. Att se det positiva i det negativa kanske är min grejj. Ja, som att det var gött att bara ligga och lata exakt hela dagen efter. Igår var jag och syster hemma heela dagen för att baka kakor till tvtittandet. Gossip Girl, lovelovelove.
Nu ska jag få syster valpen lycklig, hon är sjuk och snusksnorar.


xoxo/ Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0