Kidnapping Your Love

Godkväll

Jag kan köpa gratis vatten och njuter av att spilla kaffe.
GG-nized?
Skoluniformish? diadem&matchande tygväska,kofta-Myrorna. body-Gina Tricot (syrrans)

Fick precis dissen av Ms Marocco, vi får allt ta att ses imorgon! Har massa gossip från helgen som måste vidare. Innan Tikkis berättade om benanaisesåsens b-day var jag på fikastund med Fanny och Ida. Dem smaska på grillad kyckling n potatis medan jag sippade på min stora kopp cappuchino. Nu ska jag fortsätta snacka me mannen som siktar mot stjärnorna. Att Emilio och crewn spelar in med bigballer Bobby Valentino samt skinnyass Trey Songz har jag inte riktigt kunna smälta än.

- I do not pick fights, they pick me.. okey?

Piz!/ Evelina

Kommentarer
Postat av: ida

skol flickan nr 1 lalala. Blair ? D: eller hur va de.

2008-10-10 @ 14:01:17
URL: http://idaaas.blogg.se/
Postat av: Evelina

ida: (A) gossipgirl inspirerat vart fall, jaaa bitchy blair

2008-10-10 @ 19:59:04
URL: http://modesagan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0