My question in this moment


Snodde en söt bild från facebook, haha ser lite busiga ut där på Liseberg!

Jag kollar på bilder fram och tillbaka och min eviga fråga är: ska jag ha lugg
eller inte?!
Damn ena dagen vill jag andra inte och jag vill inte boka tid förren
jag har en liten aning. Nu tänker ni åh vilket stort problem Nadia ingen bryr sej!
Joho jag gör det, det är mitt dilemma i livet just nu hahaha ! :) Jag vet faktiskt inte
vad jag annars ska fundera över resten med jobb och sånt är mest ta dagen som
den kommer, det är för stora grejer för min hjärna just nu vill inte ens fundera på
det för där har jag inte ens alternativen ännu! Sådeså hmm lugg eller inte? DAMN!

Nu ska jag se till att käka lite och försöka få nån kontakt med Eve! :)
Ciao, Nadia

Kommentarer
Postat av: ida

du är snygg i lugg. å bilden på oss. mmm me like you :) lala

2008-10-12 @ 01:33:01
URL: http://idaaas.blogg.se/
Postat av: Nadia

Taackar funderar fortfarande :) Bilden var lite söt ja, me like you too ! :)

2008-10-14 @ 11:24:53
URL: http://modesagan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0