Paper Trail

Godkväll

R.I.P till er som omkom i Backabranden -98.

Jag kan äta potatisklyftor och njuter av kritisera vänners skoluppsatser.

Spana in min kofta inte det där som ser ut att vara herpes, tack.

Jag vill ju klä ut mig, det är la det enda roliga med att fira Halloween? Om jag lyckas att ta mig ut i spöke-vimlet blir det min första gång. Halloween-virgin här. Jag kommer från en familj där amerikanska traditioner inte varit någon hit, typ fuck Valentine's Day den dagen har vi 365 dagar om året! Men Halloween kan man inte säga att vi kör på varje dag, om ändå vardan vore så kul! Jag sitter nu och klurar på vad jag ska ha på mig, fastän det inte riktigt är bestämt när/var/hur/med vilka "högtiden" ska firas. Jag vill, jag vill, jag vill! Jag vill också ha en fet ryggmassage eller en biffig kiropraktor till tjänst like nu. Det får fixas fram imorgon, dagen då bossen portat mig från kontoret. Det låter mer dramatiskt än att skriva: han gav mig ledighet.. inte sant? And we do love drama, yesssiiiir!


Make Up Fantasy Nose, för dem som ljuger.
Klicka hem Halloween-nosen här,vettja.



Piz!/ Evelina


Kommentarer
Postat av: karl

Hej!



Jag tycker din blogg är riktigt bra!

2008-10-28 @ 13:15:57
Postat av: Evelina

Karl: tack, smicker smicker :)

2008-10-28 @ 14:50:55
URL: http://modesagan.blogg.se/
Postat av: ida

asså du är snygg, näsan är snugg. vil lse mer bilder av dig själv i bloggen! kom igen nu!:D

2008-11-03 @ 13:41:24
URL: http://idaaas.blogg.se/
Postat av: Evelina

ida: tackar & tackar! ska försöka, får nog ta och önska mig en egen camera till jul.

2008-11-03 @ 13:52:02
URL: http://modesagan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0