Popstar

Goddag

Jag kan gnissla tänder och njuter av att sitta på stolar utan ryggstöd.
Oj, en EvelinaEn dagens uystyrsel
En utstyrsel från 111008, stadsbesök.
jacka-H&M(Amandas). t-shirt-BikBok. leggins-H&M. halsduk-Indiska.
klocka- Ur&Penn. väska-2hand. skor-Converse.


Jag har ingen kommentar angående BlondinBellas avslut/pause som bloggerska, just nu sitter jag bara mest och flinar som en liten svenne Nelson. Vi får helt enkelt vänta och se när glädjeropen utbrister. Ett fall för överklassen, betyder mer läsare åt oss dödliga. Nog om sådant bajs, JAG ÄR NAKEN. Eller, det känns så iallfall. Dem tog bort min metalltråd på insidan av nedre tandraden idag för att om några dagar sätta en ny och helare sådan. Det känns nästan som när man tog bort rälsen fast inte lika hajpat, man var inte bara överlycklig åt resultatet utan nu kunde man slicka sig på tänderna också! Så nu har jag något att göra dem närmaste förmiddagarna, slicka mina tänder rena. Nu ska jag kolla Våra Bästa År därefter vänta in Fortes som ska mögla hemma hos mig en stund. Ni har väl inte missat att Britney's Womanizer nu övergått från audio till video?

http://www.youtube.com/watch?v=1-23EToh43M 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0