Rockstar

Goddag

Jag kan få duvor till att stöna som ankor och njuter av att äta H2O.
fashiontoast.comfashiontoast.comfashiontoast.com
Fashiontoast

Wiiie. Dagen har varit "fett bra" med undebart väder. Så länge det är sol ute har jag absolut inget emot hösten. Så länge jag får dela min stora säng med skogsmänniskor med jämna mellan rum, så länge jag får dricka varma 7-11 drycker på bussen, så länge jag får shoppa födelsedagspresenter på stan iklädd slagslösa kavajer ja då har jag absolut inget emot hösten. Som tur fick jag och skogsmänniskan sova ganska gott i natt alltså slippa bli stördA utav grannar som leker parningslekar. Som pandor under parningsperioden, då hanen förvandlas från en fredlig bambuätare till en pontionell mördare. Vi får hoppas på att dem jag delar vägg med har torka så att jag slipper bli väckt av pandaläten och får somna in i tystnad ett tag framöver. I feel you, Fanny! Det blev förseningar i dagens morgonritual även om vi vakna tidigare än planerat, vilket ledde till att vi inte hann gå till min tapet-shop (gratis planscher). En liten titt på Carlings hann vi med iallafall, där vi simmade runt i ett hav av vackert mönstrade hoodtröjor. Efter skogsälvan åkt iväg for jag ensam till Arbetsförmedlingen igen. Ja, jag har fått ett jobb men mitt första "gig" har jag däremot inte fått än. No job=no cash. Jag hittade en massa gottigheter och har redan fått ett gensvar på en av mina ansökningar. Låter inte ett telefonförsäljarjobb på Malta lite lockande ändå? Jag blev dessutom kontaktad av några vänninor som ville shoppa presenter till det kommande födelsedagbarnet. I'm on! Kvickt tog jag mig från där jag befann mig till det ställe jag blivit ombedd att inom fem minuter befinna mig på. Inhandligen var ganska kvick den med och hon kommer att älska det som plockades med hem. När jag kom hem åt jag stans största och förmodligen godaste portion av spagetti&köttfärssås. Därefter en siesta och nu uppe igen för att kolla Desperate Housewives. Nu ska jag kolla lite visningar online, ett senare inlägg skall nog hinnas med.

fashiontoast.com
fashiontoast.com


Piz!/ Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0