She Got Her Own

Goddag

Jag kan väldigt få svenska hits och njuter av att bli brännmärkt.
Som på rosa moln

Överraskad blev hon och tårtan den var god. Medan flickorna skutta runt i vår lägenhet, FF i en timme. Wohoo! Drömde jag bort mig med Alice i Underlandet och försökte njuta av lite smörsång genom halva Idol, both sucked big time. Senare blev det dags för mig att påbörja kvällens stylingprocedur. När jag blivit något nöjd med min outfit tog jag vagnen in för att möta trollen som suttit och väntat på MIG(ni vet att det är sant, mitt kära följe) heela kvällen @ P.C. Självklart glömmer jag mitt leg och blir tvungen att åka hem igen. Tack till Maria & min pappa som hjälpte till och gjorde detta hinder smidigare. Kvällen på Trädgårn' var i stora drag trevlig och mer trevlig, trevligare för somliga *N, host*. Hem kom jag vid halv fyra och upp nästa morgon skulle jag vid halv åtta. Fast mycket snooozing(?) och snabbare tempo än vanligt på morgonen gav mig yttligare en timmes sömn. Arbetsintervjun gick bra, tack för att ni önskade mig lycka till. Skall till EOB Trading redan imorgon för att pröva på mina kommande arbetsuppgifter. Nu ska jag klappa på mitt yttre inför Fridas kalas, kan ju iallfall vara med en liten stund.


Piz!/ Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0