Stillmatic

Godkväll

Jag kan hålla hemligheter och njuter av att stänga ute Romeo på balkongen.
OkändOkänd
En utsyrsel från 021008, kakkväll i Högsbohöjd.

Jag är besviken. På mig själv. Jag som trodde jag var en sådan där förortsråtta som hade tur i oturen men ack nej. Bevis på att jag har tur i oturen -06: Otur, jag får en pinne i ögat. Tur, den hamnar en halv centimeter bort från att göra mig blind. Bevis på att jag numera har otur i oturen -08: Otur, jag hamnar i en återvändsgränd vid Frölunda Torgs-nybygge. Otur, när jag väl hittat rätt väg tillbaks tar jag första klivet rakt i en stor vattenpöl. I en sjö, med mina chucks som ni alla användare vet är tygskor och dessutom har två lufthål på den inre skokanten. Not so hot and wet.* Annars? Cappuchino är NU officiellt min främste livskamrat. Du sviker mig aldrig min käre, du är med mig både i dem bättre och dem sämre tiderna. (.. through sickness n healt, yädi yädi yädi yädi)

*citat: 112-Hot and Wet, i negativ betoning.


Piz!/ Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0