Thank god it's friday!

Ibland kan jag vara en riktigt snäll dotter speciellt när min mammi fyller stort okej presenten var inte bara från mej men vill ta på mej lite ära som kom på det och skulle genomföra det med eller utan hjälp, men tack vare hjälpen fick jag följa med och mammi behövde inte bli lämnad ensam. :) Vi fick massage, bada bastu, drack te, relaxa, massagepool, värmepool, bodyscrub och sånt härligt med avslut av en god lunch! :) Sa jag inte att jag kan vara lite snäll? Hihihi såhär såg det i alla fall ut där vi var idag:



   

   

   

Inget man kommer få uppleva varje dag så det var bara att njuta, tror hon blev riktigt glad! :)
Ciao, Nadia

Kommentarer
Postat av: ida

åååh fett nice :D blev hon glad!?!:)

2008-10-25 @ 01:05:16
URL: http://idaaas.blogg.se/
Postat av: fanny

gud va härligt :D riktigt skööönt <3

2008-10-25 @ 05:50:14
URL: http://fannyrolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0