The Man Who Can't Be Moved

Godmorgon

Jag kan fråga smarta frågor och njuter av att se mina vänner lyckliga.
M-K.Olsen
Elle UK sept 08

Gött änna! En god frukost och soligt väder, vilket sätt att få starta dagen på! Klantiga jag behöver en kalender, i need one bad. Jag kommer ihåg saker som jag vill att dem ska kommas ihåg inte som dem borde. Ganska jobbigt med tanke på att min vilja sällan stämmer överens med verkligheten och det som är realistiskt. Att jag kan skriva något så pessimistiskt en sådan vacker morra? Nu ska vi vara framtidstrogna och tänka framåt denna kväll. Antar att det blir en lugn kväll since i'm broke. Imorogn ska Frida firas, då vill ju jag vara med. Jag vill, jag vill, jag vill! Nu ska jag klättra in i duschen som bor i vårat nu halvmålat badrum.

- Jag vill skaka jelly med fiskbullarna, tonight!


Piz!/ Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0