Universal Mind Control

Goddag

Jag kan hacka i sten och njuter av att kolla semsterresor.
Innocence Abroad
Innocence Abroad
Innocence Abroad - Vogue 08

Hade planer på att träffa Ikram, den där skönheten ni säkert hört talas om. Men vädret hindrar oss, ibland är jag rädd för regn. Speciellt när man är paraplylös och är bästis med plattången. Istället fortsätter jag mitt uppdrag som jag fick från min far några dagar sen: hitta en resa för fyra vuxna och en valp, destination: Fjärran. Nu kallar middagsbordet.

Piz!/ Evelina

Kommentarer
Postat av: anna

åh. jag önskar jag fick sånna uppdrag av min far. Ne jag får förmånen att städa huset ist !

2008-10-15 @ 16:45:08
URL: http://dontyoujustloveme.blogg.se/
Postat av: Evelina

anna: dem uppdragen får jag inte längre, folksen tar det för givet att jag plockar upp skiten efter alla haha :] och diskar såklart, viker tvätt också!

2008-10-15 @ 20:55:51
URL: http://modesagan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0