It's fun you know



En lite rolig grej hände idag: jag var inne på youtube för att lyssna på Rihannas nya låt, så hittar jag unfaithful och tänkte gud vad längesen så lyssnar jag lite. Senare ska jag platta mitt hår och slår på radion vilken låt tror ni spelas just då? UNFAITHFUL hahaha är det inte lite sjukt ändå.

Annars så skulle jag vara jätteduktig och städa i ordning på dagen och sånt men nu sitter jag här och är fortfarande inte klar dessa bortförklaringar alltså jag måste äta, kolla snabbt på datorn, snart till jobbet osv. Jaja jag ska skärpa mej och fixa det men nu fick jag visst sysslor av mina päron. Ni förstår min kära Mammi fyller stort imon och jag ska ta med henne på hemligt uppdrag, hon är lite nervös över vad det är tror jag så för att lugna henne sa jag: du fick ju aldrig någon möhippa hahaha så bra! Men jag ska vara riktigt snäll och hon kommer nog bli glad hoppas jag! :D

Nu har jag en del att göra!
Ciao, Nadia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0