Boogie Man

Goddag

Jag kan säga hej till främlingar och njuter av att leta förlovningsringar med Hero.
Miss Swan
Låt mig presentera min vän, Miss Swan .. Tou Tou Tou Tou :-*

Igår kväll tog jag bussen upp till Högsbohöjd till apvänninan. Där tittade vi youtube-klipp och terroriserade grannar med Tou Tou Tou Tou Tou. Vi roade oss till Monsters.Inc på svenska, med knasiga sverige-dialekter i mångfald. Därefter hem till John Blund. Vid tolvtiden idag träffade jag Bighead en stund innan hon åkte iväg till jobbet. Vi spenderade vår stund med att gå runt på torget och dricka cappuchino. Eller ja, jag drack cappuchino iallafall. Jag har lärt mig att om man är tillräckligt kort får man gå in med kaffedrycken i alla butiker utan att bli tillsagd.
Ikväll blir det förhoppningsvis tacos/film/vattten-kväll hos Fortes, yay!

Stella McCartney ready-to-wear 09 S/SStella McCartney ready-to-wear 09 S/SStella McCartney ready-to-wear 09 S/SStella McCartney ready-to-wear 09 S/SStella McCartney ready-to-wear 09 S/S
Stella McCartney ready-to-wear 09 S/SStella McCartney ready-to-wear 09 S/SStella McCartney ready-to-wear 09 S/SStella McCartney ready-to-wear 09 S/SStella McCartney ready-to-wear 09 S/S
Go ahead and drool, Stella McCartneys ready-to-wear 09 S/S kollektion som visades igår i Paris.


Piz!/ Evelina

Kommentarer
Postat av: ida

tou tou tou :D:D haha

2008-10-08 @ 11:58:54
URL: http://idaaas.blogg.se/
Postat av: Evelina

Ida: tou tou tou knäpper upp blusen

2008-10-08 @ 22:52:32
URL: http://modesagan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0