Tatted Like A Cholo

Goddag

Jag kan slå mina knän blåa och njuter av att läsa poesi av Mr Makaveli.

Systers apvrål-snygga tatts

Igår firades årets Halloween för min del. Iklädd för mycket ögon make up och utsmetat läppstift dansade jag stjärten av mig på Hardrock Cafés övervåning. Till sällskap av två matchande sluts, en välklädd karl och en plutt som kreativt nog var utklädd till sig själv. Det började på P.C istället för Sticky Fingers som planerat, stans längsta kö hindrade oss från att inta det rockstället. Hardrock var småöde till en början, det var först när vi bestämt oss för att inta house-golvet då dem andra gästerna började komma igång. Under vår vistelse hann vi besöka baren, få komplimanger, work-the-pole, bli överraskade av bekanta som börja citera Tupac från ingenstans, vara på glatt humör, vara på trött humör, leka fredsmäklare, ge onda ögat till djn. Efteråt stötte vi på hemfärds-problem. Vagnarna går tydligen(?!) inte lika sent på vardagar som på helgerna. Who knew? Iallafall så blev det så att vi bestämde oss för att gå hem till Fannys place(Majorna från Vasaplatsen där vi befann oss). Vi letade olåsta cyklar på allén i hopp om att slippa gå hela vägen till henne. Istället raggade den välklädde karln upp en taxi och betalade resan hem. Hos Fanny kokade vi två misslyckade omgångar av pasta, mat som mat. Dem som ville fick ketchup och hallonsaft till. Visste ni att hallonsaft är bra för hjärnan? Nu vet ni det. Alla slumrade till på olika håll i lägenheten, efter någon timmas sömn tog jag vagnen hem. Kom hem sju och vaknade klockan 12.00. Känns som att jag varit vaken hela natten, så trött är jag fortfarande. Nu ska jag ta mitt sega arsle till Hisingen, ringa några samtal sedan blir det fika i city.

- Det smakar som flytande kanelbulle!


Piz!/ Evelina

Kommentarer
Postat av: ida

Gaaaad as snygg ju. När kommer din gadding då!? ja väntar på den med. Men amanda har gjort något snyggt. vad var de nu igen.. Du, bror å syter? *-) hahah! mhm!

2008-11-03 @ 13:35:09
URL: http://idaaas.blogg.se/
Postat av: Evelina

ida: typ aldrig om mor min får bestämma. odd i know. ah stjärnorna symboliserar hennes "syskon", sämst är hon haha :)

2008-11-03 @ 13:48:16
URL: http://modesagan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0