Weekend


Gårdagen på chez :)

Fredag:
Efter jobbet fick jag skynda till tåget där jag skulle träffa Anna, Jennie, Eve och Fanny vidare to my place för lite tacos och film. Och jag fatta inte mycket av filmen och den var inte så bra, men resten var riktigt mys. Något jag hoppas vi gör om snart! Sen var jag snäll flicka och körde dom till tåget också weehoo :D

Lördag:
Work all day, hem och fixa mej, middag med familjen (bror och hans flickvän var här på besök) Mums kyckling sen paj med vaniljsås. Efter den förfesten hahaha droppade dom av mej i staden där jag skulle träffa mitt sällskap, chez blev det ja känns som det var ett litet tag sen i alla fall! Efter om och hem slutade även kvällen där för mej och när hela sällskapet drog vidare eller hem så var jag duktig igen köpte mej en cheeseburgare och åkte hem haha :D Lyckat i alla fall!

Söndag:
Work, work, work! Jag kom upp ur sängen, fixa mej, hann med bussen och åkte mot jobbet än sålänge såg morgonen ljus ut. Bara ett litet fel jag satte mej längst bak i tåget precis INNAN hållplatsen alltså hela tåget står på hållplatsen utan sista vagnen dörrarna öppnas jag kollar ut över bron dörrarna stängs och åker till nästa. FATTAR NI? Jag är sämst på att förklara men jag skulle fått hoppa av på bron innan perrongen och gå på spåret till hållplatsen, vavava? Helt sjukt chaffören måste haft bråttom och missat att alla ska få gå av så jag fick snällt åka till nästa hållplats för att vänta på tåget tillbaka med ca fem andra pers, eftersom vi inte valde bron! Resten av dagen gick bra och jag kollade på Gossip Girl weehoo äntligen något att följa igen! :)

Tack för en bra helg alla som var med! :)
Ciao, Nadia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0