What Dem Dudes Like

Godddag

Jag kan smälta plast i köket och njuter av att få disktrasor kastade i nyllet.
AMANDA
Födelsedagsvalpen

Nu är jag allt värd lite bloggtime, jag som städat & haft mig idag. Dagen började med frukost på sängen 05:45 till lillasyster Amanda som blir 17 år idag! GRATTIS sis! Jobbigt att du allt kommer ligga ett och ett halvt år efter hela ditt liv, oavsett hur många år du fyller. Haa Haa, jag älskar dig ändå min Panda. Vad mer? Jo jag fick alldeles nyss ett telefon samtal.. Okänd. Men duktiga jag svara och sedär nu är en jobbintervju inbokad 11.00 på lördag. Tiden flyr i skrivandet ser jag nu, men mellan frukosten och telefonsamtalet städade jag, rensade buskbrynen och matade hyn me peeling. En annan grejj, om du någon gång städar köket någorlunda utförligt, se då till att inte placera saker gjorda i plast nära spisplattorna. Ingen bra idé, speciellt inte för dunderklumpar. Nu tillbaks till dvdn  "Inte utan min dotter", som verkar väldigt bra för att vara så gammal.

Tylldrömmar
Som på tyll-moln


Piz!
/ Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0