Wonderful evening :)

I´m so proud! Ingen ville gå med mej till Gamleport från början och jag kan erkänna att jag själv nog inte velat gå dit heller om det inte var för: Skate och snowboardboysen som jag hoppades skulle dyka upp. Jag hade så rätt där stod dom så gulligt på rad i regnet precis som jag hoppats på minus regnet då, det var bara att ta sej tiden att övertala resten av gänget att man bara INTE kunde missa ett sånt här tillfälle eller okej JAG kunde inte missa det! :D Som sagt jag är så glad att jag övertalade dom och jag hade en asnice kväll bara bäst så! Fick t.o.m höra av min kära bloggväninna idag att jag såg ut som ett barn at christmas när jag såg den kön, jag kan bara tänka mej det hahaha :D måste vart en rolig syn men jag var bara för glad! Bilder och sånt kommer upp imon nångång nu ska jag gulla lite med Ida, ska sova här och imon bär det av till Lager weehoo vad kul vi kommer ha! :D

Måste tillägga också att det verkar som att ni mina kära vänner hade rätt kul ändå, och var liiite glada att jag drog med er dit (A)

Ciao, Nadia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0