Big nonono!

Nonono en underbar helg och tre underbart slappa dagar att ta igen sej på
och vad händer? Idag dunkar mitt huvud, börjat hosta och en aning snuvig.
Could somebody tell me why? Jag gillar inte att vara sjuk och nu ska jag
palla att jobba fem dagar i rad med detta elände som antagligen bara
kommer bli värre därför kan jag bara säga NONONO! Aja faan kanske inte
ska klaga efter dessa dagarna utan bara hoppas att allt går över innan det
börjar! En annan sak: Jag, Nadia har seriöst börjat fundera över vad det ska
bli av mej och tiden framöver vet inte om det är vettiga tankar men det märker
vi haha ;D


Bild från början av sommaren som numera pryder mitt CV, bra eller dåligt?
Ingen vet haha :)

Ciao, Nadia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0